miercuri, 18 iunie 2008

Vand / inchiriez rochie de mireasa



O buna prietena de-a mea s-a decis sa isi vanda / inchirieze rochia de mireasa si m-am gandit sa ii pun la dispozitie aceasta platforma, ca doar blogul de miresici este "manusa" anuntului pe care vrea sa il faca. Iata cum suna mesajul ei, unde veti gasi detalii amanuntite despre rochie:

"Vreau sa fac un anunt pentru viitoarele mirese si poate ma ajutati dand mesajul persoanelor interesate (sau trimitand link-ul blogului mai departe - nota redactiei): inchiriez si vand o rochie de mireasa foarte frumoasa - a mea, bineinteles! :-)

In randurile de mai jos se afla cateva detalii despre rochie si datele mele de contact. Am atasat si 2 poze pentru o mai buna intelegere a produsului in discutie. :-)

Detalii rochie:

- creatie: designer Monica Darie
- an creatie: 2006
- culoare: somon (foarte deschis, pal)
- material: tul si bordura dantela (Italia)
- tip: o singura piesa
- modalitate de inchidere: corset
- include geanta si 2 pernute silicon
- optional: sandale asortate brodate cu pietre Swarovsky (marimea 36-37)
- pret inchiriere: 300 euro (discutabil)
- pret vanzare: 600 euro (discutabil)

Cu alte cuvinte e o rochie full option!!! :-)))

Datele mele de contact sunt: 0722 673 128 si cristina_babus@yahoo.com."

Dragi miresici, profitati de aceasta oferta, cat mai este disponibila, deoarece deja s-au anuntat doritoare!

Niciun comentariu: